خرید بدون واسطه از چین با شرکت بازرگانی علی والا

هنگامی که تصمیم به خرید بدون واسطه از چین گرفتید، باید با تمام عواملی که در کل فرآیند دخیل هستند آشنا شوید. برای خرید بدون واسطه باید به بازارهای چین بروید. این بازارها می توانند کالاهای متنوعی را با قیمت های مقرون به صرفه به شما ارائه دهند، بنابراین اگر تصمیم به خرید از چین دارید، باید به صورت عمده خرید کنید. با خرید بدون واسطه از چین و به صورت عمده مقدار زیادی سود دریافت می کنید که می تواند در رشد کسب و کار شما بسیار مفید باشد. در ادامه مراحل خرید بدون واسطه از چین و مزایای آن را برای شما آورده­ایم.

مراحل خرید بدون واسطه از چین

اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​دارید و می خواهید کالاهایی با کیفیت بالا بفروشید، و مبلغ هنگفتی به عنوان سود کسب کنید. واردات از چین گزینه بسیار مناسبی است. برای سود بیشتر نیز باید خرید بدون واسطه از چین داشته باشید. در ادامه تمامی مراحل برای خرید مستقیم از چین را برای شما آورده ایم.

  1. یک محصول خوب برای خرید پیدا کنید

برای یک کسب و کار موفق، باید بهترین محصول پر تقاضا در بازار را انتخاب کنید، زیرا به شما امکان می دهد  که سود بالایی کسب کنید. کل فرآیند تولید و فروش محصول یک کار بزرگ است. بنابراین، باید کمی زمان بگذارید و تصمیم عاقلانه ای بگیرید.

  1. تامین کنندگان قابل اعتماد را پیدا کنید.

تامین کننده نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد. آن ها دقیقاً مانند: شریک تجاری شما هستند که می تواند باعث موفق یا شکست شما شوند. راه های مختلفی مانند: بازارهای عمده‌فروشی، نمایشگاه‌های تجاری چین، وجود دارد که می‌توانید یک تامین‌کننده معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. باید مدام به خاطر داشته باشید که تولید و تحویل محصولات فاکتورهای بسیار مهمی در تجارت شما هستند.

  1. درخواست نمونه و تایید

در خرید بدون واسطه از چین این امکان برای شما فراهم است که محصول را مستقیما مورد بررسی قرار دهید. بعد از پیدا کردن تامین کننده، بخواهید که از محصولات نمونه ای به شما بدهند تا نحوه کار کرد و سلامت آن را بررسی کنید. البته ممکن است برای این بررسی کمی هزینه کنید. با این حال بهتر است، قبل از ارسال محصولات نیز آن را بررسی کنید. کیفیت محصولات عامل مهمی است و نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد.

  1. ثبت سفارش و مذاکره در مورد شرایط پرداخت

پس از بررسی کیفیت، مرحله بعدی رزرو سفارش است. می توانید از تامین کننده بخواهید که تمام محصولات مورد نیاز را برای شما ارسال کند تا بتوانید شروع به فروش آنها کنید و درآمد کسب کنید. نکته قابل توجه در این امر قیمت محصولات است. بنابراین قبل از تایید سفارش باید در مورد قیمت نیز مذاکره کنید.

  1. آماده شدن برای حمل و نقل

روش حمل و نقل به دو نوع 1. دریایی 2. هوایی وجود دارد. انتخاب روش حمل و نقل به طرق مختلف نقش مهمی را در خرید شما ایفا می کند. به عنوان مثال: روش حمل و نقل بر هزینه و زمان تحویل محصولات تأثیر گذار است. حمل و نقل دریایی در مقایسه با روش های دیگر ارزان تر است، اما تحویل محصولات به زمان زیادی نیاز دارد. از طرف دیگر، حمل و نقل هوایی می تواند محصولات را در کوتاه ترین زمان تحویل دهد، اما بسیار گران است. حمل و نقل محصولات نیازمند اسناد مختلفی مانند: فاکتورهای تجاری، لیست بسته بندی و صورتحساب است. واردکنندگان نیز وثیقه ای می پردازند که دقیقاً مانند: بیمه نامه عمل می کند.

مهمتر از همه محصولات خاصی وجود دارند که وارد کردن آن ها ممنوع است. در این صورت شما نمی توانید آنها را وارد کنید. بنابراین هنگام خرید بدون واسطه از چین باید با همه قوانین واردات آشنا باشید.

معرفی بازارهای عمده فروشی برای خرید بدون واسطه از چین

بازارهای عمده فروشی مکانی عالی برای خرید بدون واسطه از چین به صورت عمده هستند. تعداد بی شماری از بازارهای عمده فروشی در چین وجود دارد که می توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را با قیمت پایین خریداری کنید. در ادامه به معرفی مشهورترین بازارهای عمده فروشی پرداخته ایم.

  1. بازار عمده فروشی وی یو

این بازار معروف ترین و بزرگترین بازار عمده فروشی در چین و همچنین در جهان است. شما می توانید بیش از 75000 غرفه را در این بازار مشاهده کنید. که تقریباً 40000 نوع محصول را به شما ارائه می دهند. شما می­توانید سخت افزار، زیور آلات، صنایع دستی، پارچه، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی، لوازم التحریر، لوازم جانبی خودرو و بسیاری موارد دیگر را در این بازار خریداری کنید.

  1. بازار عمده فروشی شنژن

این بازار به ارائه بهترین محصولات الکترونیکی در بازارهای چین معروف است. اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی و فروش لوازم الکترونیکی داشته باشید، حتماً باید از بازار عمده فروشی شنژن بازدید کنید. در این بازار شما می­توانید محصولات برندهای مختلف از جمله اپل، سامسونگ، سونی و مایکروسافت خریداری کنید. اکثر واردکنندگان محصولات زیادی را از این بازار خریداری می کنند. همانطور که می دانید نیروی کار چینی ارزان است و بنابراین می توانید تمام محصولات را با قیمت پایین تهیه کنید.

  1. نمایشگاه های تجاری چین

نمایشگاه های چینی یکی دیگر از مکان هایی که می توانید محصولات باکیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید. در این نمایشگاه ها می توانید انواع محصولات و کالاهای مختلف را پیدا کنید. در این نمایشگاه های تجاری می توانید هزاران تامین کننده چین را در یک مکان پیدا کنید. نمایشگاه تجاری هزاران تامین کننده و غرفه داران را دعوت می کند و به آنها فرصتی می دهد تا در یک پلت فرم یک ملاقات حضوری داشته باشند. غرفه داران محصولات خود را برای جلب توجه تامین کنندگان به نمایش می گذارند. از سوی دیگر، خریدارانی که به دنبال محصولات باکیفیت چینی هستند در این نمایشگاه می توانند تمامی مسائل مربوط به کیفیت محصول یا ظرفیت تولید را با تامین‌کننده در میان بگذارند.

در نمایشگاه های تجاری می توانید. کیفیت محصولات را نیز بررسی کنید. زیرا تامین کنندگان همه محصولات خود را در آنجا به نمایش می گذارند. بنابراین، بدون هیچ شکی نمایشگاه های تجاری چین راهی فوق العاده برای پیدا کردن تامین کنندگان قابل اعتماد چینی است. بنابراین، اگر می خواهید یک تامین کننده خوب پیدا کنید، حتماً از نمایشگاه ها بازدید کنید. در زیر چند نمایشگاه بزرگ تجاری چین آورده ایم که تعداد زیادی از تامین کنندگان را از تمام مناطق جهان جذب می کند.

  • نمایشگاه کانتون
  • بین المللی خودرو پکن
  • نمایشگاه کالاهای وارداتی و صادراتی شرق چین
  • خرید مستقیم از طریق نمایندگی چین

خرید بدون واسطه با بازرگانی علی والا

اگر امکان سفر به کشور چین را ندارید و می خواهید به صورت مستقیم محصولات و کالاهای باکیفیت چینی را خریداری کنید. می توانید خرید مستقیم از بازارهای عمده چین را به بازرگانی علی والا بسپارید. این شرکت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه واردات و صادرات از چین، خرید مستقیم از چین می تواند شما را در خرید بدون واسطه از این کشور راهنمایی کند.

مزایای خرید بدون واسطه از چین

بازارهای عمده چین به دلیل عرضه بهترین محصولات با قیمت پایین، شهرت دارند. بنابراین برای تهیه محصولات مورد نیاز برای کسب و کار خود باید از بازارهای چین دیدن کنید. در ادامه چند مزایای برتر خرید بدون واسطه از چین را برای شما آورده ایم.

  1. هزینه تولید کم

کم بودن هزینه های تولید محصولات در کشور چین یک مزیت مهم برای واردکنندگان است. همین امر بسیاری از افراد را جذب می کند تا محصولات خود را از این کشور آسیایی تهیه کنند. هزینه تولید محصولات مختلف در چین به وضوح کمتر از هر کشور اروپایی است. اگرچه ممکن است که هزینه­ های واردات باعث افزایش قیمت کل محصول می شود. اما واضح است که هزینه های ساخت علاوه بر هزینه حمل و نقل کمتر از تولید در کشورهای دیگر است.

  1. محصولات با کیفیت بالاتر

کالاهای تولید شده در کشور چین اغلب از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات وارداتی از سایر کشورهای آسیایی مانند: هند یا ویتنام برخوردار هستند. دلیل کیفیت بالای محصولات این است کشور چین طبق تقاضاهای سختگیرانه بازار اروپا به تولید محصولات می پردازد.

  1. حجم بالا در خرید بدون واسطه از چین

اکثر شرکت هایی که تصمیم می گیرند محصولات خود را از چین وارد کنند. به صورت عمده به واردات محصول می پردازند. درباره حجم بالای محصولات نیازی به نگرانی نیست. زیرا کارخانه‌های چینی توان تولید محصولات به مقدار بالا را دارند و برای تولید محصولات بزرگ نیز آماده هستند.

  1. سفارشی کردن محصولات

اغلب، شرکت هایی که در نظر دارند محصولات خود را از چین وارد کنند، نگران هستند که مشتریان آنها معتقدند همه محصولات با شرکت های دیگر یکسان خواهند بود. این باور نادرست است زیرا با تولید محصولات در چین می توانید محصولات خود را سفارشی کنید که با تمام جزئیات دلخواه به تولید می­رسند.

  1. قیمت کمتر

یکی از بزرگترین مزیت های خرید بدون واسطه از چین در کسب و کار شما این است که محصولاتی را با قیمت های پایین تر خریداری می کنید، می توانید با فروش آنها با قیمت­های بالا سود قابل توجهی به دست آورید. همچنین می‌توانید محصولات را با قیمت‌های پایین‌تر بفروشید. این امر باعث می شود تعداد مشتری شما بیشتر شود.

  1. نیروی کار ارزان

نیروی کار در چین بسیار ارزان است و مواد اولیه با کمترین قیمت ممکن در دسترس است، بنابراین بازارهای چین مقصد کل مشاغل برای تولید محصول می باشند. ارزان بودن مواد اولیه باعث می شود که مشاغل مختلف محصولات و کالاهای مختلف برای فروشگاه های آنلاین خود را در این کشور تولید کنند.

خرید مستقیم از چین

به طور کلی خرید مستقیم از چین برای افرادی که تامین کننده و تولید کننده کالای باکیفیت را نمی شناسند، کاری دشوار است. یکی از روش های آسان خرید مستقیم هر نوع کالا و محصولی با کیفیتی از کشور چین همکاری با شرکت های بازرگانی معتبر است. شرکت های بسیاری را می توانید، در نقاط مختلف در هر کشوری پیدا کنید. اما آنچه که باید در نظر بگیرید، معتبر بودن شرکت بازرگانی است. به این معنی که شرکت بازرگانی که برای خرید مستقیم از چین انتخاب می کنید، سابقه تجاری خوبی داشته باشد. می توانید، با مقایسه سابقه تجاری شرکت های بازرگانی و یا پرس و جو از وارد کنندگانی که قبلا با این شرکت همکاری کرده اند، بهترین و معتبرترین بازرگانی را انتخاب کنید.

شرکت بازرگانی علی والا واقع در کشور چین با بیش از 20 سال سابقه خرید و واردات هر نوع کالایی به سراسر دنیا بهترین انتخاب برای وارد کنندگان است. افراد این بازرگانی با سابقه درخشانی که دارند، معتبرترین تامین کنندگان چینی و بازارهای معتبر عمده فروشی چینی را می شناسند. در نتیجه می توانند، کالاها و محصولات با کیفیتی را برای شما خریداری کنند. همچنین برای واردات کالاها به مرزهای داخلی کار های تخصصی مانند: تهیه مدارک و مجوزهای لازم برای ترخیص کالا از گمرک را انجام می دهند. با بازرگانی علی والا می توانید، صفر تا صد کارهای خرید مستقیم از چین را بدون هیچ مشکلی به آسانی انجام دهید. با این بازرگانی خرید و وارداتی موفق و پرسودی را تجربه کنید.

واردات مستقیم از چین

خرید و واردات مستقیم از چین بهترین روش برای سودآوری در واردات محصولات مختلف است. زیرا با واردات مستقیم دیگر نیازی به واسطه ها نمی باشد، و این باعث جلوگیری از هزینه های اضافی می شود. اما برای افرادی که تجربه ای در واردات مستقیم از چین ندارند، کاری سخت و دشوار می باشد. زیرا باید در واردات مستقیم تولید کننده یا تامین کننده معتبر را بشناسید، تا بتوانید کالا و محصولات معتبر و با کیفیتی را خریداری کنید. از آنجایی که کشور چین بزرگترین صادر کننده انواع کالاهای به سراسر دنیا است، تامین کنندگان بسیاری در بازارها و سایت های آنلاین آن ها می توانید، پیدا کنید. برخی از افراد به عنوان تامین کننده و تولید کننده اصلی خود را معرفی می کنند، اما کالاهای بی کیفیت و تقلبی را به شما ارائه می دهند.

با خرید از این تامین کنندگان در واردات خود ضرر می کنید؛ زیرا در بازارهای داخلی نمی توانید، کالاهای بی کیفیت و تقلبی را به فروش برسانید. در حقیقت خریداری برای آن ها پیدا نخواهید کرد. از این جهت بهتر از قبل از واردات مستقیم هر نوع کالایی از چین ابتدا تامین کنندگان معتبر یا بازارهای عمده فروشی معتبر آن ها را بشناسید. با تحقیق گسترده درباره سابقه تجاری تامین کننده می توانید، اطمینان حاصل کنید، که تامین کننده معتبری را پیدا کرده اید. همچنین می توانید، از پلتفرم های معتبری مانند: علی بابا، علی اکسپرس، آمازون نیز تامین کنندگان معتبر انواع کالاهای چینی را پیدا کنید. همچنین می توانید، برای واردات مستقیم نیز از سوی شرکت های بازرگانی اقدام کنید.

بیان دیدگاه